Number of the records: 1  

Úloha podlinkových aktivít v komunikačnej stratégii

  1. Title Úloha podlinkových aktivít v komunikačnej stratégii
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing magazine. Č. 1 (2003), s. 4-5 [slov časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords stratégia marketingová * komunikácia marketingová * podpora predaja * výstavy * marketing priamy * konkurencia
    AnnotationPodlinkové aktivity ako fenomén marketingovej komunikácie. Vymedzenie direct mailu. Obsah a využitie direct mailu. Obmedzenie direct mailu. Výstava ako "osobitný, dočasný trh". Ciele výstavy. Výhody a nevýhody výstavy. Point of sale ako významná podliková aktivita. Predmety používané v point of sale. Nástroje zabezpečovania podpory predaja.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.