Number of the records: 1
Úloha podlinkových aktivít v komunikačnej stratégii
Title Úloha podlinkových aktivít v komunikačnej stratégii Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing magazine. Č. 1 (2003), s. 4-5 [slov časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords stratégia marketingová * komunikácia marketingová * podpora predaja * výstavy * marketing priamy * konkurencia Annotation Podlinkové aktivity ako fenomén marketingovej komunikácie. Vymedzenie direct mailu. Obsah a využitie direct mailu. Obmedzenie direct mailu. Výstava ako "osobitný, dočasný trh". Ciele výstavy. Výhody a nevýhody výstavy. Point of sale ako významná podliková aktivita. Predmety používané v point of sale. Nástroje zabezpečovania podpory predaja. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-6
article
Number of the records: 1