Number of the records: 1  

Spotřebitelé jsou v zajetí emocí a podvědomí

  1. Title Spotřebitelé jsou v zajetí emocí a podvědomí
    Author infoIvan Tomek
    Author Tomek Ivan
    Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 10 (říjen 2007), s. 14-15. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * prieskum spotrebiteľský * komunikácia interpersonálna * etnografia * marketing * výskum
    AnnotationOrientácia spotrebiteľského výskumu na podvedomie a emócie spotrebiteľa. Klesanie dôrazu na racionalitu. Význam pozorovania pri spotrebiteľskom výskume. Etnografia v spotrebiteľskom výskume. Zameranie výskumu na interpersonálnu komunikáciu ( word-of-mouth).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.