Number of the records: 1
Európsky trh retailingu
Title Európsky trh retailingu Parallel title The European retailing market Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vzdelaný spotrebiteľ a spotrebiteľská politika SR : zborník vedeckých statí. S. 23-32 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík ; Kubiš Juraj. ISBN 978-80-225-3964-7 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Note VEGA 1/0178/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords retailing * maloobchod * maloobchod špecializovaný * príležitosť pracovná * zamestnanie * Európa * Slovensko Annotation Charakter európskeho retailingu. Podiel vnútorného obchodu na tvorbe HDP, jeho podiel na zamestnanosti v EÚ a v SR. Európske typy retailingu - store retail, non-store retail. Priamy predaj, internetové podnikanie, internetový obchod, internetový marketing. Perspektívy európskeho retailingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01494-002, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 377.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1