Number of the records: 1
Adapting a corporate culture to the changing circumstances – cultural change through social media
Title Adapting a corporate culture to the changing circumstances – cultural change through social media Translation Prispôsobenie firemnej kultúry meniacemu sa prostrediu – zmeny v kultúre za pomoci sociálnych médií Author info Marcus Diedrich Author Diedrich Marcus Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 1 (2017), s. 2-9. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia marketingová * kultúra podniková * komunikácia firemná * médiá sociálne * siete sociálne Annotation Sociálne médiá predstavujú zložitý jav, ktorý je výzvou pre firemnú komunikáciu, nesie určité riziká, ale zároveň ponúka aj veľa príležitostí. Procesy spojené s kultúrnymi a štrukturálnymi zmenami, ktoré umožňujú ich efektívne využitie, sa v organizácii implementujú postupne. Toto je jediný spôsob, ktorý organizáciám umožňuje dlhodobejšie prosperovať zo sociálnych médií. Sociálne médiá znamenajú zmeny vo firemnej komunikácii ako aj v kultúre komunikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 191.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1