Number of the records: 1  

Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy

  1. Title Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy . 2.
    Author infoMartina Jantová, Peter Štarchoň
    Author Jantová Martina
    Co-authors Štarchoň Peter
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 3 (2020), s. 48-57. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2020.15.3.4
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * etika * regulácia * postoje * spotrebitelia
    AnnotationPostoje obyvateľov Bratislavy voči reklame na cigarety, tvrdý alkohol, pivo, víno a lieky a postoje voči erotickým motívom v reklame. Heterogenita postojov voči používaniu sexuálnych a erotických motívov v reklame.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF231.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.