Number of the records: 1
Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu
Title Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu Translation The Use of Virtual Reality in the Field of Marketing and Business Author info Juraj Kováč, Peter Malega, Olha Hrytsaniuk Author Kováč Juraj Co-authors Malega Peter Hrytsaniuk Olha Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 47 (2023), s. 27-29. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords realita virtuálna * modely * obchod * softvér * marketing * interakcia priestorová * prezentácia * prezentácia firemná * produkty * vlastnosti výrobkov úžitkové * procesy rozhodovacie Annotation Aspekty využitia virtuálnej reality v marketingu. Interaktívna prezentácia produktov a služieb pomocou virtuálnych aplikácií, kde zákazníci môžu virtuálne vidieť a skúšať produkty vo svojom reálnom prostredí. Táto forma prezentácie umožňuje zákazníkom získať lepšiu predstavu o produkte a ovplyvňuje ich rozhodovací proces. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 47
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 380.6 KB publicly available article
Number of the records: 1