Number of the records: 1  

Rast reklamného trhu sa spomalil

  1. Title Rast reklamného trhu sa spomalil
    Author infoPavel Hapák
    Author Hapák Pavel
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 2 (február 2003), s. 22-23. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * trhy * reklama vonkajšia * Slovensko * 1998-2002
    AnnotationSpomalenie rast reklamného trhu v roku 2002. Reklamný trh narástol o 6,5 percent. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR. Objem reklamy v médiách v rokoch 1998-2002. Televízia ťahala trh, rádiá bez väčších zmien. Stagnácia reklamy v tlačových médiách. Optimistické hodnotenie vývoja všetkých foriem vonkajšej reklamy. Odhad vývoja reklamného trhu na Slovensku v roku 2003.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-6 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.