Number of the records: 1  

Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu

  1. Title Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu
    TranslationThe Evaluation of the enterprise competitive ability by the marketing audit method in the conditions of sustainable development
    Author infoaut. Marcela Kožená
    Author Kožená Marcela
    Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 76-80. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords konkurencieschopnosť * podnik * stratégia podniková * ochrana prostredia životného * rozvoj trvalo udržateľný
    AnnotationHodnotenie konkurencieschopnosti podniku v podmienkach udržateľného rozvoja. Meranie konkurencieschopnosti podniku v podmienkach udržateľného rozvoja na základe marketingového auditu zameraného na hodnotenie podnikovej stratégie. Stanovenie kľúčových faktorov pre dosiahnutie konkurencieschopnosti. Hodnotenie kľúčových faktorov a vytvorenie modelu konkurencieschopnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.