Number of the records: 1
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu
Title Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu Translation The Evaluation of the enterprise competitive ability by the marketing audit method in the conditions of sustainable development Author info aut. Marcela Kožená Author Kožená Marcela Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 76-80. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords konkurencieschopnosť * podnik * stratégia podniková * ochrana prostredia životného * rozvoj trvalo udržateľný Annotation Hodnotenie konkurencieschopnosti podniku v podmienkach udržateľného rozvoja. Meranie konkurencieschopnosti podniku v podmienkach udržateľného rozvoja na základe marketingového auditu zameraného na hodnotenie podnikovej stratégie. Stanovenie kľúčových faktorov pre dosiahnutie konkurencieschopnosti. Hodnotenie kľúčových faktorov a vytvorenie modelu konkurencieschopnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
article
Number of the records: 1