Number of the records: 1  

Telemarketing je samozrejmosťou, call centier nepribúda

  1. Title Telemarketing je samozrejmosťou, call centier nepribúda
    Author infoaut. František Múčka
    Author Múčka František
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 11 (18. marca 2004) , s. 36-38. - Bratislava : TREND Holding, 2004. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords telemarketing * podpora predaja * outsourcing * Slovensko * svet
    AnnotationVyužívanie telefónu na podporu predaja (telemarketing) - vývoj vo svete a na Slovensku. Slovensko zaostáva. Väčšina call centier pôsobiacich na Slovensku nemá dlhú tradíciu. Príčiny súčasného stavu. O slabej pozícii spoločností poskytujúcich outsourcovanie aktívneho či pasívneho telemarketingu hovorí aj porovnanie s Českom, kde je omnoho viac telemarketingových spoločností. Telemarketing cez hranice. Telemarketing predáva viac.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-20 + 10 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.