Number of the records: 1  

Ukazatel hodnoty vztahu se zákazníkem

  1. Title Ukazatel hodnoty vztahu se zákazníkem
    Author infoaut. Radim Vlček
    Author Vlček Radim
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2003 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pri príležitosti 50. výročia jej založenia : Bratislava 6.11.-7.11.2003. S. 133-137. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2003 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1759-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.2 - Odhad. Tvorba ukazovateľov, normatívov, požadovaných hodnôt atď.
    Keywords hodnota * ukazovatele hodnotové * manažment hodnotový * kvantifikácia * definície * hypotézy * systém CRM
    AnnotationExistencia troch manažérskych systémov, ktoré rešpektujú a podporujú vplyv zákazníka pri riadení firmy. Ide o hodnotový manažment (Value management - VM), riadenie vzťahu so zákazníkmi Customer relationship management - CRM) a riadenie hodnoty zákazníka (Customer value management - CVM). Logika formulácie ukazovateľa hodnoty vzťahu so zákazníkom. Sedem hypotéz.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.