Number of the records: 1
Aplikácia medzinárodného marketingu v prístupovom procese slovenských podnikov do EÚ - rok 2003
Title Aplikácia medzinárodného marketingu v prístupovom procese slovenských podnikov do EÚ - rok 2003 Author info Zuzana Kršáková Author Kršáková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2003 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pri príležitosti 50. výročia jej založenia : Bratislava 6.11.-7.11.2003. S. 350-354. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2003 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1759-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords firmy * Slovensko * trh spoločný * marketing * marketing medzinárodný * štandardizácia * nástroje marketingové * Európska únia Annotation Uplatňovanie rovnakej marketingovej stratégie a štandardizácie v rámci EÚ. Štandardizácia ostatných marketingových nástrojov. Prejavy štandardizácie. Význam štandardizácie. Vstup slovenských podnikov na spoločný trh. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1