Number of the records: 1  

Aplikácia medzinárodného marketingu v prístupovom procese slovenských podnikov do EÚ - rok 2003

  1. Title Aplikácia medzinárodného marketingu v prístupovom procese slovenských podnikov do EÚ - rok 2003
    Author infoZuzana Kršáková
    Author Kršáková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2003 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pri príležitosti 50. výročia jej založenia : Bratislava 6.11.-7.11.2003. S. 350-354. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2003 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1759-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords firmy * Slovensko * trh spoločný * marketing * marketing medzinárodný * štandardizácia * nástroje marketingové * Európska únia
    AnnotationUplatňovanie rovnakej marketingovej stratégie a štandardizácie v rámci EÚ. Štandardizácia ostatných marketingových nástrojov. Prejavy štandardizácie. Význam štandardizácie. Vstup slovenských podnikov na spoločný trh.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.