Number of the records: 1
Marketingovo orientovaná cenová politika neziskových organizácií
Title Marketingovo orientovaná cenová politika neziskových organizácií Author info Viera Kratochvílová Author Kratochvílová Viera Source document Medzinárodné vzťahy na prahu 3. tisícročia : rozširovanie EÚ ako míľnik? : 1. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov : zborník prác. S. 114-118. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2002 / Mattoš Boris ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov. ISBN 80-225-1562-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.53 - Cenová politika Keywords organizácie neziskové * politika cenová * marketing * stratégia podniková * prostredie podnikové * ceny služieb * vzdelávanie Annotation Analýza marketingových faktorov, ktoré ovplyvňujú cenovú politiku neziskových organizácií. Vzdelávacie organizácie a cenová politika. Základné faktory pôsobiace na cenu služieb v oblasti vzdelávania. Faktory, ktoré ovplyvňujú cenovú politiku vzdelávacích organizácií: náklady, marketingové ciele, životný cyklus služby. kvalita a imidž, portfólio služieb, zákazníci - spotrebitelia služby, pružnosť dopytu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1