Number of the records: 1
4P STV
Title 4P STV : aký je marketing ? Author info Ivana Šimlovičová, Vladislav Doktor, Martin Mazág Author Šimlovičová Ivana Co-authors Doktor Vladislav Mazág Martin Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 11 (november 2004). - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004 Marketing & Media. s. 11-15. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika Keywords televízia * Slovensko * prostriedky masovokomunikačné * marketing * financovanie Annotation Pohľad na to, ako sa STV darilo napĺňať jej marketingový plán - tesne pred zavŕšením reformy. Štyri slová predstavujúce revolučné zmany: produkt, cena, miesto, promotion. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 7-12 + 10 príl.
article
Number of the records: 1