Number of the records: 1
Marketingový prístup k riadeniu a rozvoju miest
Title Marketingový prístup k riadeniu a rozvoju miest Translation Marketing Approach to Cities and Towns Management and Development Author info Ferdinand Daňo, Eva Hanuláková Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 52, č. 7 (2004), s. 891-900. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * rozvoj regionálny * mestá * obce * plánovanie regionálne * plánovanie strategické * marketing mix * stratégia marketingová Annotation Význam marketingovej koncepcie a jej miesto v procese riadenia a rozvoja miest. Strategické marketingové plánovanie a jeho úloha pri riešení problémov súčasných miest. Nástroje a oblasti marketingu mesta a ich špecifiká. Marketingová stratégia mesta. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00515-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 6-10
article
Number of the records: 1