Number of the records: 1
Rozvojové trendy marketingu na prahu 21. storočia
Title Rozvojové trendy marketingu na prahu 21. storočia Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 7-10. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing diferencovaný * marketing environmentálny * marketing manažment * nástroje marketingové * globalizácia * konkurencia * technológia * ekológia * komunikácia * reklama * podpora predaja Annotation Prístup podnikateľských subjektov ku globalizačným tendenciám. Rozvoj marketingu v podmienkach globalizácie. Faktory ovplyvňujúce rámcové smerovanie marketingu. Vplyv globalizačných procesov na marketingové aktivity v praxi.Výsledky výskumného projektu ohľadne aplikácie nástrojov marketingu v praxi. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00592-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1