Number of the records: 1  

Rozvojové trendy marketingu na prahu 21. storočia

  1. Title Rozvojové trendy marketingu na prahu 21. storočia
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 7-10. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing diferencovaný * marketing environmentálny * marketing manažment * nástroje marketingové * globalizácia * konkurencia * technológia * ekológia * komunikácia * reklama * podpora predaja
    AnnotationPrístup podnikateľských subjektov ku globalizačným tendenciám. Rozvoj marketingu v podmienkach globalizácie. Faktory ovplyvňujúce rámcové smerovanie marketingu. Vplyv globalizačných procesov na marketingové aktivity v praxi.Výsledky výskumného projektu ohľadne aplikácie nástrojov marketingu v praxi.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00592-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.