Number of the records: 1
Testování komerční komunikace
Title Testování komerční komunikace Author info Klára Špičková, Lenka Slívová, Jan Herzmann Author Špičková Klára Co-authors Slívová Lenka Herzmann Jan Source document Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * efektívnosť * adresnosť reklamy * kampane reklamné * testy Annotation Reklamy a inzeráty je vhodné preverovať v každej etape - od vzniku kreatívnej myšlienky po zánik kampane. Pretesty na overovanie reakcií na reklamu ešte pred jej uvedením. Kvalitatívne testy /na overovanie vhodnosti komunikačných prvkov/ a kvantitatívne testy /na preverovanie hypotéz o kvantitatívnych vzťahoch/ je najlepšie používať komplexne. Vyvinutie štandardizovanej metodiky AdWise, ktorá umožňuje predvídať mieru úspešnosti reklamy, spätne vyhodnocovať efektívnosť kampaní a predovšetkým analyzovať silné a slabé stránky reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1