Number of the records: 1  

Co je důležité v praktickém marketingu pro úspešnosť firmy

  1. Title Co je důležité v praktickém marketingu pro úspešnosť firmy
    Author infoIveta Gráfová-Hellerová
    Author Gráfová-Hellerová Iveta
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 27-28. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * marketing * firmy * podnikatelia * marketing mix * Česko
    AnnotationČlánok popisuje formy a metódy marketingovej práce vo firme Auto Heller v Moravskosliezskom regióne, ktorá patrí do obchodného reťazca automobilovej spoločnosti koncernu Volkswagen. Autorka naznačuje hlavné oblasti, na ktoré sa marketing vo firme sústreďuje. Využívanie všetkých prvkov komunikačného mixu. Marketing sa musí stať súčasťou myslenia a konania všetkých zamestnancov firmy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.