Number of the records: 1  

Metódy faktorovej analýzy v marketingu

  1. Title Metódy faktorovej analýzy v marketingu
    TranslationMethods of factors analysis in marketing
    Author infoBranislav Pacák, Daniela Sivašová
    Author Pacák Branislav
    Co-authors Sivašová Daniela EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 1 (marec 2005), s. 95-99. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Keywords marketing * analýza faktorová * výskum dopytu * spoločnosti obchodné * dodávatelia * informácie
    AnnotationMetódy zníženia dimenzie v marketingu. Metódy faktorovej analýzy. Ilustračný príklad.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00426-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.