Number of the records: 1
Návrh konceptu pre typológiu problémov marketingovej terminológie
SYS 0029160 LBL 01735naa$$2200253$$$450$ 005 20221207123509.9 100 $a 20050525d1999łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Návrh konceptu pre typológiu problémov marketingovej terminológie $f Jarmila Tkáčiková 330 $a Proces porevolučného vývoja marketingu na Slovensku, jednotlivé etapy rozvoja marketingu na Slovensku z pohľadu budovania predmetu a rozvoja terminológie. Vývojové etapy marketingu na Slovensku - prechodné obdobie zmeny, adaptačné obdobie, chaotické obdobie, inovatívne obdobie. Charakteristika súčasného inovatívneho obdobia. Otázky marketingovej a obchodnej terminológie nie sú len záležitosťou lingvistickou. Návrh typológie terminologických problémov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0028881 $1 010 $a 80-225-1185-4 $1 200 1 $a Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. $v S. 32-43 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 1999 $1 215 $a 125 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006545 $a terminológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006678 $a typológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006459 $a teória a prax 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048903 $a Tkáčiková $b Jarmila $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050525 $g AACR2
Number of the records: 1