Number of the records: 1  

Návrh konceptu pre typológiu problémov marketingovej terminológie

  1. SYS0029160
    LBL
      
    01735naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20221207123509.9
    100
      
    $a 20050525d1999łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Návrh konceptu pre typológiu problémov marketingovej terminológie $f Jarmila Tkáčiková
    330
      
    $a Proces porevolučného vývoja marketingu na Slovensku, jednotlivé etapy rozvoja marketingu na Slovensku z pohľadu budovania predmetu a rozvoja terminológie. Vývojové etapy marketingu na Slovensku - prechodné obdobie zmeny, adaptačné obdobie, chaotické obdobie, inovatívne obdobie. Charakteristika súčasného inovatívneho obdobia. Otázky marketingovej a obchodnej terminológie nie sú len záležitosťou lingvistickou. Návrh typológie terminologických problémov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0028881 $1 010 $a 80-225-1185-4 $1 200 1 $a Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. $v S. 32-43 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 1999 $1 215 $a 125 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006545 $a terminológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006678 $a typológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006459 $a teória a prax
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048903 $a Tkáčiková $b Jarmila $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050525 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.