Number of the records: 1  

Návrh konceptu pre typológiu problémov marketingovej terminológie

  1. TKÁČIKOVÁ, Jarmila. Návrh konceptu pre typológiu problémov marketingovej terminológie. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 32-43
    Ohlasy:
    [4] ANTALOVÁ, Mária. Teoreticko-metodologické východiská skúmania zlepšenia spoločenského uznania mladých vo výskume v Slovenskej republike. In Veda a mladí výskumníci v Slovenskej republike : monotematický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1867-0, s. 31-41.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.