Number of the records: 1
Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (II) - Výhody simulácií
Title Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (II) - Výhody simulácií Author info Martin Babiak Author Babiak Martin EUBFNHKFI - Katedra financií FNH Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 1-2 (2005), s. 20-23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 519.87 - Matematické modely operačného výskumu Keywords simulácia * modely simulačné * modely stochastické * inteligencia umelá * siete neurónové * počítače Annotation Pokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Simulácia nákupného rozhodovacieho procesu bytov jedného vchodu vo vzťahu k predajniam. Výhody simulácií v porovnaní s inými modelovacími technikami. Výhoda transformácie makra na mikro. Využitie modelu stochastického, deterministického a technológií umelej inteligencie. Zohľadniteľnosť nekvantifikovateľných veličín. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 01049-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1