Number of the records: 1
Využitie štatistiky v marketingovom výskume (1/2)
Title Využitie štatistiky v marketingovom výskume (1/2) Author info Marián Rimarčík Author Rimarčík Marián EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 23-27. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 311 - Štatistika ako veda. Štatistická teória Keywords štatistika * metódy štatistické * pojmy * jednotky štatistické * hodnota * výskum štatistický Annotation Základné pojmy štatistiky, ktorých ovládanie je predpokladom úspešne realizovaného marketingového výskumu. Štatistická jednotka, premenná a hodnota premennej. Delenie premenných a ich charakteristika. Výskum korelačný a experimentálny. Exploratívny a konfirmatívny výskum. Metódy opisnej štatistiky. Jednorozmerná deskriptívna štatistika. Dvojrozmerná deskriptívna štatistika číselných premenných. Dvojrozmerná deskriptívna štatistika slovných premenných. Dvojrozmerná deskriptívna štatistika číselnej a slovnej premennej. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00412-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1