Number of the records: 1  

História manažérstva kvality a jeho strategický význam

  1. Title História manažérstva kvality a jeho strategický význam
    Author infoAlexander Mateides
    Author Mateides Alexander
    Source document MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 13, č. 6-7 (2006), s. 220-251. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2006. ISSN 1335-9568
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Keywords manažment * riadenie kvality * zákazníci * história * Japonsko * kanban * stratégia podniková
    AnnotationDefinovanie kvality. História záujmu o problematiku kvality. Rozvoj priemyslu a vývoj prístupov k riadeniu kvality. Riadenie kvality typické pre 50., 60., 70. roky. Základy japonského prístupu k riadeniu kvality. Základné japonské prístupy - Andon, Gemba, Heijunka, Jidoka, Kaizen, Kanban, tri M, Poka Yoke, päť S a ich charakteristiky. Dynamické zmeny požiadaviek na organizácie. Strategický význam manažérstva kvality - jeho úlohou je starať sa o to, aby boli splnené požiadavky zákazníka podstatné pre kvalitu. Význam kvality pre organizáciu. Kroky strategickej novoorientácie v oblasti kvality. Time-to-Market (čas vstupu na trh).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-9

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.