Number of the records: 1
Využitie nástrojov marketingového mixu v neziskových organizáciách
Title Využitie nástrojov marketingového mixu v neziskových organizáciách Author info Ľudovít Hajduch Author Hajduch Ľudovít EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 355-358. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * nástroje marketingové * organizácie neziskové Annotation Optimálny marketingový mix vyjadruje skutočnosť ako môže nezisková organizácia s čo najmenším množstvom prostriedkov (finančných, materiálnych a ľudských) a úsilím dosiahnuť svoje ciele a uspokojiť potreby a želania zákazníkov. Marketingový mix a jeho 4 kľúčové prvky - produkt, cena, propagácia, miesto (4P). V marketingu neziskových organizácií pribúda ďalší prvok - ľudia. Základná úloha marketingu v neziskových organizáciách nie je propagácia produktu s cieľom rozšírenia produktu na trhu, ale marketing tu má slúžiť na určenie vhodnosti a potrebnosti produktu, oslovenie cieľového trhu, budovanie dobrého imidžu a získavanie finančných prostriedkov pre svoju činnosť. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 00291-034, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1