Number of the records: 1  

Využitie internetových obchodov v marketingu

  1. Title Využitie internetových obchodov v marketingu
    Author infoIvan Záleský
    Author Záleský Ivan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 161-165. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 80-225-2199-X
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.3.004.14 - Využitie počítačov
    Keywords internet * obchod elektronický * zákazníci * spotrebitelia * firmy * Slovensko
    AnnotationS využívaním internetu nastali zmeny v koncepcii predaja, ako aj v propagácii výrobkov, či služieb podnikov. Vznik nových pojmov - e-business, e-commerce, e-markets. Výhody a nevýhody na strane predávajúcich i kupujúcich. Internetový predaj zameraný na koncových zákazníkov - B2C (business to consumer). Internetový obchod medzi firmami - B2B (business to business). Internetový obchod medzi spotrebiteľmi - C2C (consumer to consumer). Internetový obchod iniciovaný spotrebiteľmi - C2B (consumer to business). Slovensko a on-line obchody.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00086-009, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.