Number of the records: 1
Nástroje podpory a bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch
Title Nástroje podpory a bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 67-73. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Modernizácia marketingových a obchodných činností Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta ; Slovenská marketingová spoločnosť. ISBN 80-225-2242-2 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Note VEGA 1/2639/05 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik obchodný * marketing * kultúra podniková * zamestnanci * kapitál ľudský * zdroje ľudské * vzdelávanie * lobizmus * korupcia * falzifikáty Annotation Charakteristika nástrojov podpory rozvoja marketingu v obchodných podnikoch: podniková kultúra, ľudský kapitál a vzdelávanie zamestnancov. Nástroje bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch: lobing, korupcia, produktové pirátstvo. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00931-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1