Number of the records: 1
CRM v marketingovém pojetí firmy
Title CRM v marketingovém pojetí firmy Translation CRM in marketing concept of a firm Author info Dita Hommerová Author Hommerová Dita Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 9, č. 3 (2006), s. 111-127. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2006. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords kampane reklamné * systémy informačné * báza dát * softvér * hardvér * technológie informačné * zákazníci * marketing * firmy * riadenie vzťahov so zákazníkmi * dolovanie dát * komunikácia marketingová Annotation Riadenie vzťahov so zákazníkmi CRM ( Customer relationship management ), softwarové riešenie, implementácia v spoločnosti, podnikateľská filozofia. Ciele a očakávania implementácie systému CRM. Niektoré druhy techník analýz informácií. Marketingová databáza a procesy aktualizácie - marketingový data mart. Procesy aktualizácie a vkladanie dát do databázy marketingu - dolovanie dát (data mining). Riadenie metadát modelu: technické a obchodné metadáta. Systémy a nástroje analýzy zákazníkov a modelovania. Riadenie analýzy zákazníkov, výber premenných podrobujúcich sa hĺbkovej analýze. Modelovanie zo získaných dát a ich využitie pre podnik. Automatické procesy spätného napájania. Systém pre podporu rozhodovania: techniky zobrazovania informácií, integrácia s ostatnými modulmi systému. Systém riadenia kampaní: návrh, zahájenie, realizácia, sledovanie a hodnotenie výsledkov obchodnej akcie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1