Number of the records: 1  

Nové trendy v priamom marketingu

  1. Title Nové trendy v priamom marketingu
    Author infoLucia Michalková
    Author Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 24. november 2006. S. 277-282. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Merkúr 2006 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2290-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * internet * pošta elektronická * zákazníci * báza dát * televízia * spoty reklamné * obchod
    AnnotationDirect marketingové trendy v roku 2006. Rozhodujúca úloha web marketingu v cielených marketingových aktivitách firiem. Narastajúci význam databázového marketingu. Direct TV ako nový komunikačný trend. CRM sa mení na P2P.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01089-030, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.