Number of the records: 1  

Typologie podle životního stylu a statistické segmentace

  1. Title Typologie podle životního stylu a statistické segmentace
    Author infoJitka Vysekalová, Jan Herzmann
    Author Vysekalová Jitka
    Co-authors Herzmann Jan
    Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 1 (leden 2007), s. 40-42. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * segmentácia trhu * prieskum štatistický * metódy štatistické * analýza zhluková * štýl životný
    AnnotationDve základné skupiny kvantitatívnej metódy na zistenie štruktúry a veľkosti spotrebiteľských segmentov. Tradičný prístup založený na klasickej štatistike. Typológia, ktorá pripúšťa príslušnosť časti jednotiek k viac ako jednému segmentu (fuzzy matematika). Analýza investičného chovania vyšších príjmových skupín. Segmentácia klientov na základe zhlukovej analýzy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.