Number of the records: 1  

View of the reality of marketing management in small and medium-sized businesses in Slovakia

  1. Title View of the reality of marketing management in small and medium-sized businesses in Slovakia
    TranslationPohľad na realitu marketingového riadenia v malých a stredných podnikoch Slovenska
    Author infoŠtefan Majtán, Katarína Grančičová
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 36, č. 1 (2007), s. 7-21. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords Slovensko * marketing * podnik malý * podnik stredný * stratégia marketingová * plánovanie podnikové * marketing manažment
    AnnotationPrezentácia všeobecných názorov na postavenie marketingu v malých a stredných podnikoch. Prieskum umožnil získať poznatky nielen o implementácii marketingu v týchto podnikoch, ale aj vymedziť faktory, ktoré túto implementáciu ovplyvňujú.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00215-002, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.