Number of the records: 1  

Trendy a výzvy v oblasti call center

  1. Title Trendy a výzvy v oblasti call center
    Source document Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 15 (43), č. 2 (2007), s. 36-37. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1212-4273
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords služby * call centrum * náklady * klienti * banky * technológia
    AnnotationRast požiadaviek na call centra. Poskytovanie služieb najlepšej kvality. Zvládnutie pracovníkov call centier nápor dotazov a aj krížového predaja produktov. Starosti call centier: práca a náklady. Pokles spokojnosti klientov call centier. Rastúca zložitosť hovorov. Príklad úspechu nového call centra.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-5 + 3 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.