Number of the records: 1
Trendy a výzvy v oblasti call center
Title Trendy a výzvy v oblasti call center Source document Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 15 (43), č. 2 (2007), s. 36-37. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1212-4273 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky Keywords služby * call centrum * náklady * klienti * banky * technológia Annotation Rast požiadaviek na call centra. Poskytovanie služieb najlepšej kvality. Zvládnutie pracovníkov call centier nápor dotazov a aj krížového predaja produktov. Starosti call centier: práca a náklady. Pokles spokojnosti klientov call centier. Rastúca zložitosť hovorov. Príklad úspechu nového call centra. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-5 + 3 príl
article
Number of the records: 1