Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia združení cestovného ruchu

  1. Title Marketingová komunikácia združení cestovného ruchu
    TranslationMarketing communication of the local and regional tourism associations
    Author infoMiloš Petrovaj
    Author Petrovaj Miloš
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 40, č. 2 (2007), s. 93-102. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2007. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * marketing * komunikácia marketingová * propagácia * reklama * tlač * výstavy * informácie * kancelárie turistické informačné * združenia * regióny
    AnnotationMarketingová komunikácia ako najviditeľnejší nástroj marketingového mixu pre zabezpečenie informovanosti, propagácie cieľového miesta na trhu cestovného ruchu a tým aj prilákania návštevníkov. Úlohy miestnych a regionálnych združení cestovného ruchu. Činnosť združení cestovného ruchu v Severopovažskom regióne. Uplatňovanie marketingovej komunikácie v združeniach.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.