Number of the records: 1  

Prieskum spokojnosti cestujúcich a hodnotenie kritérií kvality služby

  1. Title Prieskum spokojnosti cestujúcich a hodnotenie kritérií kvality služby
    Author infoAnna Križanová, Martina Valášková
    Author Križanová Anna
    Co-authors Valášková Martina
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 2 (2007), s. 21-22. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 656 - Doprava
    Keywords doprava integrovaná * doprava osobná * doprava hromadná * služby dopravné * kvalita * cestujúci * spokojnosť zákazníkov * meranie
    AnnotationMetóda merania spokojnosti zákazníkov v podnikoch hromadnej osobnej dopravy - účasníkov integrovaného dopravného systému. Hodnotenie kritérií kvality služby v integrovanom dopravnom systéme. Navrhnutá metóda merania spokojnosti cestujúcich bola aplikovaná na Žilinský regionálny integrovaný dopravný systém. Uvedenú metodiku je možné použiť vo všetkých integrovaných dopravných systémoch.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.