Number of the records: 1  

Od hledání odpovědí k hledání inspirace

  1. Title Od hledání odpovědí k hledání inspirace
    Author infoJan Herzmann, Radka Dvořáková, Barbora Úlehlová
    Author Herzmann Jan
    Co-authors Dvořáková Radka
    Úlehlová Barbora
    Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 10 (říjen 2007), s. 8-9. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords trh spotrebiteľský * spotrebitelia * výskum * správanie * nákup * marketing * etnografia * antropológia
    AnnotationEtnografické a antropologické metódy výskumu trhu pre potreby marketingu. Rastúca potreba odkryť skutočné motivátory a bariéry nákupného a spotrebiteľského chovania. Etnografia postavená na štruktúrovanom pozorovaní cieľovej skupiny v jej prirodzenom prostredí. Využitie etnografie a antropológie v celom procese životného cyklu produktu. Výhrady zástancov tradičných kvantitatívnych metód voči uvedeným metódam výskumu. Podceňovanie etnografie školami.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.