Number of the records: 1  

Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podnikov v kontexte "moderného marketingu"

  1. Title Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podnikov v kontexte "moderného marketingu"
    TranslationRelationship marketing like a tool of competitiveness companies within the context of the advanced marketing
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 42-48. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    NoteVEGA 1/4600/07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * organizácia podniku * náklady transakčné * zákazníci
    AnnotationZákladná charakteristika transakčného a vzťahového chápania marketingu. Interpretácia vzťahového marketingu. Organizácia podniku a vzťahový marketing. Predpoklady rozvoja vzťahového marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00205-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.