Number of the records: 1
Green marketing: má vaše značka zezelenat?
Title Green marketing: má vaše značka zezelenat? Author info Shirley Acreman, David Took, Liz Snow Author Acreman Shirley Co-authors Took David Snow Liz Source document Marketing magazine. Roč. 12, č. 3 (březen 2008), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing environmentálny * značky výrobkov * ochrana prostredia životného * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * reklama * médiá Annotation Absencia konkrétnych dôkazov o dopade ekomarketingu na jednotlivé značky a na konkrétne ekologické problémy. Paradoxy v oblasti ekomarketingu. Správanie spotrebiteľov klasifikované ako environmentálne prínosné - často náhodné. Šetrenie v určitých oblastiach, aby sa mohlo inde utratiť viac. Ekologické témy v médiách. Snaha o pochopenie spotrebiteľov - ako na nich pôsobia ekologické témy. Dôveryhodný a motivačný ekomarketing. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-5
article
Number of the records: 1