Number of the records: 1  

Tvorba marketingového informačného systému v organizáciách verejného sektora

  1. Title Tvorba marketingového informačného systému v organizáciách verejného sektora
    TranslationCreation of marketing information systems in organizations of public sector
    Author infoZoltán Rózsa
    Author Rózsa Zoltán
    Source document Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenskej republiky : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 22. november 2007. S. 146-152. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISBN 978-80-89143-64-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords systémy informačné * marketing * sektor verejný * internet * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationFunkcie marketingového informačného systému (MIS) v procese zvyšovania adaptability organizácie verejného sektora. Rozhodnutie o konkrétnom spôsobe obstarania MIS. Hodnotenie výkonnosti marketingového informačného systému. Integrácia internetu do marketingového informačného systému. Implementácia koncepcie CRM (Customer relationship management).
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.