Number of the records: 1  

Formálne komunikačné nástroje a marketingová komunikácia

  1. Title Formálne komunikačné nástroje a marketingová komunikácia
    Author infoMiroslava Szarková, Alexandra Drgová, Oľga Ružičková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Drgová Alexandra EUBFPM - Fakulta podnikového manažmentu EU
    Ružičková Oľga EUBFPM - Fakulta podnikového manažmentu EU
    Source documentMédiá, spoločnosť, mediálna fikcia : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, 31.3.-1.4.2008, Trnava. S. 143-144. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2008. ISBN 978-80-8105-072-5
    NoteVEGA 1/4591/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia marketingová * zamestnanci * tímy pracovné * kultúra podniková * porady * konferencie * noviny
    AnnotationKlasifikácia jednotlivých formálnych komunikačných nástrojov z pohľadu potrieb marketingovej komunikácie podniku. Analýza súčasného stavu chápania formálnych komunikačných nástrojov ako produktov podnikových kultúr, reklamného a mediálneho priemyslu.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00097-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.