Number of the records: 1  

Značky majú svoju finančnú hodnotu. Pracujte na nej !

  1. SYS0090878
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072021.2
    100
      
    $a 20090206a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Značky majú svoju finančnú hodnotu. Pracujte na nej ! $f Juraj Mišún
    330
      
    $a Operatívny zisk je v prípade podnikov, ktoré sa silne sústredia na svoju značku pri riadení, takmer dvojnásobný oproti priemeru branže. Značka však len tak jednoduch nevznikne. Prečo sa oplatí budovať značku. Značka musí vzbudzovať pocity. Tvorba, manažment, ohodnotenie značky. Podniky a značky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0165224 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $v Č. 1 (2009), s. 50-51 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0008406 $a Mišún $b Juraj $f 1978- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090206 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.