Number of the records: 1
Značky majú svoju finančnú hodnotu. Pracujte na nej !
SYS 0090878 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072021.2 100 $a 20090206a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Značky majú svoju finančnú hodnotu. Pracujte na nej ! $f Juraj Mišún 330 $a Operatívny zisk je v prípade podnikov, ktoré sa silne sústredia na svoju značku pri riadení, takmer dvojnásobný oproti priemeru branže. Značka však len tak jednoduch nevznikne. Prečo sa oplatí budovať značku. Značka musí vzbudzovať pocity. Tvorba, manažment, ohodnotenie značky. Podniky a značky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0165224 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $v Č. 1 (2009), s. 50-51 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 675 $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo 700 -1
$3 eu_un_auth*0008406 $a Mišún $b Juraj $f 1978- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090206 $g AACR2
Number of the records: 1