Number of the records: 1
Teoretické východiská medzinárodného marketingu investičných tovarov
SYS 0104433 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072138.3 100 $a 20091015a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Teoretické východiská medzinárodného marketingu investičných tovarov $f Terézia Pullmanová, Valéria Svobodová 301 $a VEGA 1/4584/07 330 $a Pojem a nové pohľady na marketing. Analýza určujúcich faktorov trhu s investičnými tovarmi a celkami a ich vplyv na marketingový mix. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164998 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $v Roč. 2, č. 6 (2009), s. 118-130 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2009 541 1-
$a Theoretical resources of international marketing the capital goods 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001361 $a celky investičné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0056479 $a Pullmanová $b Terézia $f 1953- $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048846 $a Svobodová $b Valéria $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091015 $g AACR2
Number of the records: 1