Number of the records: 1  

Vybrané aspekty reklamy v rámci Európskej únie

  1. Title Vybrané aspekty reklamy v rámci Európskej únie
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, (2. časť). S. 61-65. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords reklama * propagácia * informácie * liečivá * spotrebitelia * zdravotníctvo * smernice * Európska únia * Slovensko
    AnnotationPropagácia liekov spolu aj s propagáciou alkoholu, tabaku a reklamou zameranou na deti - najcitlivejšia oblasť marketingovej komunikácie. Európska kampaň za rozvážne užívanie antibiotík. Priebeh kampane na Slovensku. Odporúčania pre spotrebiteľov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01525-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.