Number of the records: 1
Malé firmy a význam marketingovej komunikácie
Title Malé firmy a význam marketingovej komunikácie Author info Denisa Gajdová, Martina Špilová Author Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Špilová Martina Source document Masmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice. S. 201-209. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik malý * obchod * komunikácia marketingová Annotation Význam reklamy, public relations, osobného predaja alebo podpory predaja pre rozhodovanie spotrebiteľa o kúpe v čase hospodárskej krízy. Precízne pripravená a dobre realizovaná marketingová komunikácia môže v mnohých prípadoch "zachrániť život" malých firiem na trhu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01661-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1