Number of the records: 1
Rozpočet sponzoringu, jeho tvorba a postavenie v rámci komunikačného mixu
Title Rozpočet sponzoringu, jeho tvorba a postavenie v rámci komunikačného mixu Author info Kamila Rubaninská Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. S. 11-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Keywords sponzorovanie * marketing * komunikácia marketingová * reklama * práca s verejnosťou * rozpočty * financie * prieskum informačný * dotazníky Annotation Výsledky prieskumu uskutočneného na prelome roka 2008 a 2009, ktorého cieľom bolo zistiť, do akej miery firmy využívajú jednotlivé nástroje komunikačného mixu a ako je v rámci neho chápaný a zaraďovaný sponzoring. Prevažná väčšina respondentov označila reklamu, sponzoring a public relations za hlavné komunikačné nástroje. Prieskum zisťoval aj podiel rozpočtu sponzoringu na celkovom marketingovom rozpočte a jeho tvorbu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00062-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1