Number of the records: 1
To nejdůležitější z teorie marketingu pro podnikatele
Title To nejdůležitější z teorie marketingu pro podnikatele . 4.1 Translation To najdôležitejšie z teórie marketingu pre podnikateľov Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Základy podnikání : teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. S. 188-224 [2,9 AH]. - Praha : Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3339-5 Document kind rozpis článkov z kníh Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * definície * prostredie podnikové * prostredie podnikateľské * výskum marketingový * stratégia marketingová * produkty * ceny * distribúcia * komunikácia marketingová Annotation Podstata marketingu - definície. Základné princípy marketingu. Poznávacia stránka marketingu, marketingové prostredie, zdroje informácií. Marketingový výskum ako proces. Realizačná stránka marketingu. Produkt ako najdôležitejší nástroj marketingu, ako jadro marketingu. Tvorba produktu, životný cyklus produktu, vývoj nových produktov. Cena, stanovenie ceny, cenová politika firmy. Distribúcia produktov, priamy a nepriamy predaj. Marketingová komunikácia, reklama, podpora predaja, osobný predaj, public relations, priamy marketing. Public work category Chapters in academic school-books issued in foreign editorship Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00550-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1