Number of the records: 1
Zásady a princípy tvorby reklamy, ako nástroja komunikačnej politiky podniku
Title Zásady a princípy tvorby reklamy, ako nástroja komunikačnej politiky podniku Author info Soňa Nemečková Author Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 339-346. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords komunikácia marketingová * mix komunikačný * reklama * techniky reklamné * tvorba reklamy * kvalita výrobkov * podpora predaja * trh reklamný * kódexy etické Annotation Nástroje komunikačnej politiky a základné modely komunikačného procesu. Reklama a jej miesto v komunikačnej politike. Podmienky a zásady stanovené etickým kódexom pri tvorbe reklamy. Spotrebitelia v súčasnom trhovom prostredí. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00838-032, originál dokumentu
article
Number of the records: 1