Number of the records: 1
Event marketing, jeho funkce a faktory účinnosti
Title Event marketing, jeho funkce a faktory účinnosti Parallel title Event marketing, its functions and factors of effectiveness Author info Miroslav Karlíček Author Karlíček Miroslav Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 133-138. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * produkty * značky výrobkov * propagácia * podpora predaja * sponzorovanie Annotation Event marketing (zážitkový marketing) - sprostredkovanie emocionálnych zážitkov so značkou. Sponzoring a event marketing. Funkcie event marketingu. Faktory účinnosti event marketingu. Miesto usporiadania eventu, informačná kampaň, organizačné zabezpečenie a vyhodnotenie eventu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1