Number of the records: 1
Příslib nové revoluce ve výzkumu trhu
Title Příslib nové revoluce ve výzkumu trhu Author info Veronika Bartošová Author Bartošová Veronika Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 12 (Prosinec 2010), s. 34-35. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výskum marketingový * zákazníci * reklama * emócie Annotation Neuromarketing v realite marketingového výskumu. Meranie mozgových vĺn a iných biometrických parametrov v medicínskom výskume a jeho presadzovanie v marketingu. Neuronálne metódy NeuroTrace a BioNavigator, ktoré dokážu zmerať skutočnú reakciu mozgu na podnety - na reklamu. Dodávatelia nástroja sú presvedčení, že je to plnohodnotný a samostatný výskumný nástroj, ktorý môže nahradiť tradičné kvalitatívne výskumné postupy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 8-12 + 5 príl.
article
Number of the records: 1