Number of the records: 1
Nejistoty a naděje "neuro-vize"
Title Nejistoty a naděje "neuro-vize" Author info Veronika Bartošová Author Bartošová Veronika Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 6-7 (Červen-Červenec 2011), s. 30-31. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords výskum marketingový * marketing * reklama * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * veda Annotation Americká štúdia hodnotenia neuromarketingu. Opatrnosť pri prezentácii výsledku ako vedeckého faktu. Komplexnosť podnetov. Limity časovosti. Potreba izolovať podnety pôsobiace na respondenta. Emócie stále nejasné. Rôzna miera "vedeckosti". Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-7 + 5 príl.
article
Number of the records: 1